Sponsor

15 Eylül 2012 Cumartesi

Omegle Türkçe Sohbet Servisi

15 Eylül 2012 Cumartesi
Omegle.biz sitemiz üzerinden omegle chat yapabilir ve Türkiye 'nin dört bir yanından giren kullanıcılarla tanışabilirsiniz.Sitemizde rastgele yazılı ve rastgele görüntülü ve sesli chat olmak üzere iki çeşit sohbet etme seçeneği mevcuttur.Omegle sitemiz tamamen ücretsiz ve hiç bir üyelik vss gibi kullanıcıları usandıran uygulamaları barındırmamaktadır.Omegle biz servisini kullanmanız için bir adet web kameranızın ve mikrofonunuzun olması yeterlidir.Bilgisayarınıza ise adobe flash player uygulamasını indirip, kurmanız gerekmektedir.Dünyanın heryerinden kullanıcılar bu siteyi ziyaret edip omegle chats yapmaktadırlar.Omegle chat sitesi kısa zamanda popüler bir site olup, chatroulette tarzı kameralı siteleri geride bırakmayı başarmıştır.Omegla sitesinin sloganı ''Yabancılarla konuşun '' olup, omegle biz sitesinin amacı ise Omegle Türkiye kullanıcılarına türkçe omegle chat hizmeti vermektir.

0 yorum

Omegle Türkiye Chat Odaları

Omegle.biz kaliteli bir omegleye alternatif bir türkçe rastgele görüntülü ve sesli chat sitesidir.Omegle tüm dünya da tanılan görüntülü bir sitedir.Omegle sayesinde dünyanın dört bir tarafından yabancılarla sohbet edebilir ve arkadaş olabilirsiniz.Omegle ile sohbet etmeniz için bir web kameranızın ve mikrofonunuzun olması yeterlidir.Bilgisayar için ise Adobe Flash Player uygulamasının bilgisayara yüklü olması gerekmektedir.Omegle Türkiye kullanıcıları son dönemde Omegle benzeri siteleri ziyaret etmekte ve arkadaş bulmak istemektedirler.Bu gereksimin farkında olan olan Omegle.biz sitesi türkçe olarak hem yazılı hemde görüntülü ve sesli chat hizmeti vermektedir.Omegle chats yaparken yabancılarla tanışabilir, yabancı dil öğrenebilir, farklı kültürleri tanıyabilir, yalnızlığınıza çare bulabilir ve sıkıntılı anlarınızı eğlenceli bir şekile çevirebilirsiniz. Omegle biz sitesi Türkiye 'de kısa sürede popüler bir site olmuş olup, orjinal omegle ve chatroulette gibi rastgele görüntülü ve sesli chat sitelerini geride bırakmıştır.Omegle sayfamız üzerinden Omegle 'yi türkçe kullanabilir ve görüntülü ve sesli chat ağına katılabilirsiniz.Omegla sitemiz tamamen ücretsiz olup, üyelik vss gibi hiç bir uygulama gerektirmeden direk chat yapmanızı sağlamaktadır.

0 yorum

Omegle görüntülü chat servisi

Omegla ( Omegle ) Türkiye 'de de tanınmış bir popüler chat sitesidir. Omegle sayesinde artık rastgele görüntülü ve sesli chat servisine ücretsiz ve üyeliksiz olarak bağlanabilirsiniz.Omegle-tr.com sitesi tıpkı Omegle gibi chat servisi veren Omegle Türkiye chat siteleri arasında en popüler ve kaliteli olanıdır.Omegle-tr.com sitesiyle ücretsiz ve üyeliksiz olarak chat yapabilir, Türkiye 'nin heryerinden giren kullanıcılarla rastgele yazılı, görüntülü ve sesli chat yapmanın tadını çıkartabilirsiniz. Omegle-tr.com da omegle chat yapabilmeniz için gerekli olan tek şey bir adet web kameranızın ve mikrofonunuzun olmasıdır.Bilgisayar programı olarak ise adobe flash playerinizin yüklü olması gerekmektedir.Omegle Tr sitesine sadece Türkiye 'den kullanıcılar girmemektedir.Almanya, Fransa, Hollanda, Rusya, Suudi Arabistan, Yunanistan, Belçika, Fransa vss gibi bir çok ülkeden yabancılarda Omegle Tr sitesini ziyaret etmektedir.Bu nedenle şuanda türkiye üzerinde en çok omegle ziyaretçileri Omegle-tr.com bünyesinde bulunmaktadır.

0 yorum

Omegle chat servisi

Omegle - Omegle TR Nedir? Omegle rastgele yazılı, görüntülü ve sesli chat hizmeti veren bir arkadaşlık servisidir.Omegle yi diğer chat sitelerinden ayıran en önemli özellik ise rastgele sohbet etme seçeneği sunmasıdır.Omegle ile dünyanın herhangi bir yerinden bir yabancıyla rastgele olarak sohbet edebilir ve arkadaş olabilirsiniz. Omegle ile sohbet etmek oldukça kolay ve basittir.Çünkü Omegle kullanıcılarının chat yapabilmesi için herhangi bir ücret yada üyelik vss gibi kullanıcıların vaktini alan uygulamaları istememektedir. Omegle yi bir çok amacınız için kullanabilirsiniz.Örnek olarak Omegle ile yabancı dil öğrenebilir, farklı kültürden insanlarla tanışabilir, arkadaş bulabilir, sıkıntılı anlarınızı komik şakalarla eğlenceli bir şekile dönüştürebilir, hatta hayatınızın aşkını bile Omegle 'de bulabilirsiniz. Omegle 'ye dünyanın hemen hemen heryerinden kullanıcılar girmektedir.Çoğunluk olarak ise ; 1. Tunus = %100 2. Türkiye = %50 3. Arnavutluk = %35 4. Yeni Zelanda = %30 5. İrlanda = %30 6. Avustralya = %26 7. Hindistan = %25 8. Birleşik Krallık = %24 9. Finlandiya = %22 10. Kanada = %20 vss gibi ülkelerden girmektedir.Yukarıdaki sıralamalardan da gördüğünüz gibi Omegle 'ye en çok 2. kullanıcı gönderen site Türkiye 'dir.Omegle Turkey kullanıcılarının sayısı dikkate alınacak kadar fazladır.Bu şunu gösteriyor ki Türkiye 'deki chat kullanıcıları artık Omegle benzeri ( Omegle alternatifi ) bir chat sitesini ziyaret etmek istemektedir.Omegle-tr.com sitemizde bu amaçla açılmış, Omegle tanıtımını ve kullanımı hakkında kullanıcılarına bu alanda bir çok hizmet vermektedir.Omegle-tr.com sayesinde Omegle 'yi nasıl kullanacağınızı öğrenebilir, Omegle ile nasıl yapıp arkadaş bulacağınızı öğrenebilirsiniz.Bunların yanında Omegle-tr.com sitemiz Omegle Türkiye kullanıcılarına Omegle Türkçe chat hizmetide sağlamaktadır.

0 yorum

23 Temmuz 2012 Pazartesi

Omegle 'nin yolları taştan sen çıkardın beni baştan

23 Temmuz 2012 Pazartesi

Ahh biz erkekler hepimizin derdi kız bulmak değil mi? Yoksa saatlerce chat sitelerine girip ne diye hamallık ediyoruz ? . Şu kızlarda varya hiç erkeklerin kıymetini bilmiyorlar.Yani dünyanın diğer ucunda bile olsa erkekler onları bulmak için ne çileler çekiyor bi bilseler.

Omegle rastgele yabancılarla chat yapmaya yarıyan bir sitedir.Tanım olarak böyle ama genel olarak %70 'i kendilerine kız arıyan ve bulmak için Omegle 'ye girip dağları delmeye çalışan mecnun erkekler.%10 'u erkeğin onu aramasını bekliyemeyen kızlar, diğer %10 'u ingilizce öğreneceğini sanıp siteye giren ve fikirleri değişenler, kalan %10 u ise komik şakalar yapıp karşısındakileri işleten ergen gençlerdir.

Adana'nın meşhur bir şarkısı vardır ; Adananın yolları taşlık, Yok cebimizde beş kuruş harçlık, Ağam Adana'lı paşam Adana'lı, Evde duramıyom sana dadanalı vss vs.. Evet cebimizde para yok, kızlara hava atacak bir arabamızda, ne olacak halimiz ? Zamanın kızları paran olmadımı, araban olmadımı yüzüne bile bakmazlar, o zaman dışarıda şansımızı denemiyelim artık.Dışarısı parası olanlara kalsın.Omegle 'ye girin hem ücretsiz hemde üyeliksiz ( sadece internet parası var ).Omegle 'de hem istediğiniz kadar kızlara hava atabilirsiniz.Evim var arabam var hayat çok rahat, sıkıldım gezmekten tozmaktan, her şeyi yaşadım sanalı yaşamak istiyorum dedin mi tamamdır.Zaten dışarıda kız yada erkek bulabilen ne işi var Omegla 'de.Hadi sizlere bol bol Omegle li chatler..

0 yorum

Chat ruleti dönsün ve Omegle size yabancı bir arkadaş bulsun.


Evet meşhur rus ruleti nedir biliyorsunuzdur. Bir tabancanın içine tek bir kurşun koyarak tarafların sıra ile kafalarına sıktığı bir tür güç gösterisi.Tabi ölen kişi babasının kesesinden gidiyordu o ayrı mesele : ) Kesinlikle sizlere rus ruletini önermiyoruz haberiniz olsun.Fakat rus ruleti oyunları vardır hani onu oynuyabilirsiniz sakıncası yoktur.Bildiğiniz gibi rulet işinde herşey rastgele olur.Kimin şansı varsa yaşar, şansı olmayan ise tahtalı köyü boylar.Neden insanlar bu rulet işine giriyor derseniz, tabi vardır kendilerine göre bir sebepleri, heyecan olabilir mesala.

Tamam kes artık şu rulet işini anlatmayı ne alakası var chat rulet ile diyorsanız ee muhtemelen haklısınızdır.Yinede vardır bir alakası.Omegle tarzı chat rulet sitelerini duymuşsunuzdur mutlaka.Omegle 'de chat yaparken herşey rulet işi gibi rastgeledir.Dünyanın bir çok yerinden giren kullanıcılar tabancanın mermisi gibi dönüyor ve rastgele olarak Omegle karşınıza birisini çıkartıyor ve chat yapmaya başlıyorsunuz.Karşınıza ne çıkacak diye merak mi ediyorsunuz? Ne bilem ben yaw. Bir sürü şey çıkabilir.Ünlü biri, ünsüz biri, kız, erkek, çocuk, yaşlı bunak, sapık biri, dürüst biri, sevgili, komik, kültürsüz, iğrenç vss vss yani anlıyacağınız herşey çıkabilir karşınıza.Demedi demeyin dikkatlide olun.İyi hayeller kurarken kötü şeylerede denk gelmeyin.

Amaç olarak Omegle çok yönlü ve insanlara faydalı bir sitedir.Omegle ile ingilizce öğrenebilir, farklı kültürden insanları tanıyabilir ( zenci, beyaz, sarışın, esmer, rus, türk, apaçi, yamyam, bulgar, italyan, ispanyol, amerikalı ) karşınıza herşey çıkabilir valla.Bazıları splitcam tarzı programlarla karşındakileri kekliyor, bazılarıda komik şarlatanlıklarla sizi güldürmeye çalışıyor, bazı bebelerde küfür ediyor.

İşte omegla böyle birşey.İyisiyle kötüsüyle ziyaret edip ne olduğunu görmeniz gereken bişey.Bu kadar anlattık ama yaşamak daha başkadır.Gidin görün ( artık belanızı da mevlanızı da ne görürseniz ) :)



0 yorum

Omegle Türkiye ile Yabancılarla Chatin Keyfini Çıkartın


Omegle yabancılarla rastgele olarak chat yapmaya yarıyan bir sitedir.İlk açıldığında sadece rastgele yazılı chat hizmeti veren bu site, chatroulette 'nin rastgele görüntlü ve sesli chat atağından sonra, bünyesine rastgele görüntülü ve sesli chat hizmetinide katmıştır.

Omegle 'nin isim olarak ilhamı; Omega 'dır.Logusuda Omega 'nın simgesinin insan yüzüne benziye şeklidir.Sloganı yabancılarla konuşundur.Sloganından da anlaşılacağı gibi Omegle dünyanın dört bir tarafından giren yabancılarla rastgele olarak sohbet etmeyi sağlamaktadır.

Sizlerde hala Omegle ile tanışmamışsanız ve Omegle nedir bilmiyorsanız hemen yazımızı okuduktan sonra Omegle 'ye girip yabancı arkadaşlıklar edinebilirsiniz.Omegle çok amaçlı bir chat sitesidir.Dünyanın en iyi chat sitesi olmasını sağlıyan uygulaması rastgele chat hizmetidir.

0 yorum

Sponsor